جوابشونو بده آقاجان .....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 هییییییییییی...........خداااااااااااااااااا...........

پنجره فولاد رضا دل منو جلا میده 

اگه آقا خودش بخواد برات کربلا میده

 

درحالیکه گریه میکرد بهم گفت: دیگه هیچکی جوابمو نمیده ....

بهش گفتم به امام رضا (ع) متوسل شو .... جوابتو میده ....

گفت: ازش خواستم ولی جوابمو نداد... امام رضا (ع) ضامن آهو شد ولی انگار من از آهو کمترم که ضامن من و زندگیم نمیشه....

گفتم : به خدا توکل کن و متوسل شو به امام رضا(ع) .... ان شاالله که جواب میگیری ....


- آقاجان .... من که خیلی گنه کارم .... انقدی که روم نمیشه صدات کنم .... ولی.... آقاجان من میدونم که چی میکشه .... خیلی تا حالا دردسر کشیده .... هنوزم گرفتاره .... آقای خوبیها تو جوابشو بده .... دلش خیلی شکسته .... نذار دلش ناامید از حرمت برگرده ......

ضامن آهو .... همیشه درمورد خواسته ی این دو نفر خواسته ی شخصی خودمو میذارم کنار ..... گرچند خواسته ی این دونفر خواسته ی من هم هست ... میدونم خیلی محتاجند .... یکی از این دونفر یه بنده ی خداست که دلش خیلی شکسته از اطرافیانش و عزیزانش و خسته است از همه کسانیکه ادعا میکنن دوسش دارن .... یکی دیگه هم کسیه که همیشه پشتم گرم بود به وجودش در کنارم .... و خسته شده از درد ، دکتر و دارو .....  هردوتاشون خسته اند .... 

یا امام رضا .... هر دوتاشون متوسل شدند به خودت ..... پس دست خالی برشون نگردون .... یا امام رضا ... تو رو به جوادت قسم میدم که حاجتشونو بده .... من امید دارم ....

شما هم دعا کنید ......

التماس دعا - یاحق



نظرات شما عزیزان:

ایرانمنش
ساعت9:21---21 مهر 1393

سلام آرمیتا جان . ممنون از حضورتون . عید شما هم مبـــــــــــارکــــــــــــــ ـــــ
بری هر تنگنایی راه خروجی است (علی علیه السلام)
پاسخ:سلام .... ممنون از حضور گرمتون .... عیدتون مبارک .... بله درسته .... ان شاالله که تو این روز عزیز گره از مشکلات باز بشه .....



دل شکسته ای که از همه چیزش باخبری
ساعت14:17---20 مهر 1393
مرسی از اینکه به یادمی و شدی غصه خورم جبران میکنم

پاسخ:مرسی که یه کلمه ی فرانسویه و استفاده از اون در زبان فارسی جایز نیست!!!!!! ممنونم گلم این چه حرفیه .... من و تو نداریم که .... یک روحیم در دوتا جسم!!! نیاز به جبران نیست .... درهرحال به فکر پو باش....!!!!! فدات - یاحق


عاشقان مهدی
ساعت22:51---19 مهر 1393
قرآن بجز از وصف علی آیه ندارد
ایمان بجز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد.

عید غدیر پیشاپیش مبارک.

پاسخ:..... بر شما هم مبارک باشه ....


بامرام
ساعت22:27---19 مهر 1393

واقعا خوشحال شدم واقعا اونها بدون 2مزاحم همیشگی که واقعا براشون عزیزن رفتن زیارت؟!
یا امام رضا من که خیلی روسیاهم اما دیشب تولد نوه عزیزت بوده و 2شنبه عید جدتون عیدمادرتون عید خودتون عید امام زمانمون عید ماست به خدا تو این سفر یه مادر دل شکسته مثل مادر خودتون و یه پدر خسته مثل پدر خودتون اومدن تا ازتون حاجت بگیرن!
به همه اون عزیزایی که تو این متنم آوردم حاجتشونو اگه به صلاحشونه برآورده کن

اللهم اشفع کل مریض
پاسخ:سلام..... نه  زیارت نرفتن ..... مگه میشه بدون من برن؟؟؟؟؟؟  البته قرار بود بابا با دوستاش بره که نشد ..... مطمئنا میره ولی مشخص نیست کی بره، شما دعا کنید زودتر امام رضا بطلبه  .... بعدشم اون بنده ی خدا مامانم نبود .... اون یکی دیگه بود که دلش شکسته .... از مامانم حرفی نمیزنم .... فقط میتونم بگم کوه صبره ..... ان شاالله همه حاجت بگیرن .... ماهم حاجتمونو بگیریم ...... شما هم بگیرید ..... ممنونم ازتون - یاحق



...
ساعت22:24---19 مهر 1393
نگران و ناامید نباش من میدونم که حتما امام رضا(ع) کمکشون میکنه چون دلشون صافه......مث من گناهکار نیستن که...این مشکلات هم شاید به خاطر یه گناه کوچیکیه که خدا میخواد ازشون پاک کنه و ببخشه......
ان شاءالله همه شاد و سلامت باشند به حق مولا علی (ع)
فقط خواهش میکنم من روسیاه رو هم دعا کنید.........
ببخشید......یاعلی
پاسخ:سلام .... نمیدونم چرا ولی ناامید نیستم خداروشکر .... امید دارم به اون کریمی که رحیمه و تو همه ی کارهاش حکمتی هست .... اینم حکمتی داره و ما ازش بی خبریم ..... انسان ممکن الخطاست .... ما در گناه غرق شدیم ولی به روی خودمون نمیاریم ..... ما محتاج به دعای همتون هستیم .... چشم بیاد همه هستم .... ممنونم - یاحق


عاشق گمنامی
ساعت21:45---19 مهر 1393
اللهم اشفع کل مریض
خدایا همه بیماران چشم انتظار را شفا عنایت بفرما / آمین
پاسخ:..... الهی آمین .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 19 مهر 1393برچسب:کربلا,مشهد,پنجره فولاد,حاجت روا, ] [ 15:36 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق